Než vyhasnu...

sobota 5. prosince 2020

Než vyhasnu - to je jedna z mých nových básní. A zde je i malá úvaha k ní.
...

...
Přemýšleli jste někdy o smyslu toho všeho, co děláte? Jaký máte cíl? Jaký smysl má Váš život? 
...
Jistě ano a pokud ne, zamyslete se.

 Pro sebe.
...

Co Vás naplňuje světlem a radostí? 
Co Vás naplňuje temnotou a strachem?
...
Tuhle báseň jsem napsala, když jsem pochybovala o svém smyslu bytí. Pochybovala jsem a měla za to, že můj život nic neznamená. 
Když jsem si myslela, že jsem naprostá nula ve světě plném lepších a chytřejších lidí, než jsem a kdy budu já.
...
 
Vyhořívala jsem. 
...

A pak jsem začala po dlouhé době psát.
 O tom vyhoření.
A uvědomila si vše podstatné.
...
 
Nemusíme totiž nic jiného, než jen být sami sebou a každý z nás má něco, co druzí nemají. 

Nemá smysl se porovnávat.

Nemá význam chtít být jako ti druzí a zapadnout v davu.

Každý je jedinečný.

A každý z nás má dar vyjímečnosti.
 Možnost dělat věci, které nás naplňují světlem a pomáhají nám v době naší temnoty přežít.

Někdo má nadání tvořit hudbu, někdo talent kreslit...někdo se najde v psaní knih,.....a já mám poezii.
...
Nejsem druhý Shakespeare, ani E.A.Poe. Ale jsem to já. A svojí nedokonalostí hořím a nevyhasnu. 
(Pokud Vás zajímá má tvorba tak určitě sledujte můj instagram @basnirka_v_utajeni 🙈)
...
A tak se ptám, co je tím plamínkem naděje ve tmě pro Vás?

 

2 komentáře

Děkuji za Váš komentář❤️