Předsevzetí, cíle a další úvahy pro rok 2021

neděle 27. prosince 2020

Víte, občas mi přijde, že spoustu věcí a lidí okolo nás bereme jako samozřejmost.

 

Tahle myšlenka mě napadla po dopsání krátké básně na Instagram o Štědrém večeru.















Uvědomila jsem si, že zítra může být vše jinak. Že sice mohu brečet nad tím, co nemám a co jsem již ztratila a co vše jsem podělala, ....a nebo si mohu začít více vážit toho, co mi zbylo a co mohu dokázat.

Od té doby, co jsem se začala více zajímat o osobní růst přemýšlím úplně jinak. Nevím, jestli za to mohou Čtyři dohody, Nestěžovací výzva od Willa Bowena, spousta přečtených článků ….či prostě jen fakt, že jsem asi vážně dospěla a uvědomuji si vše z trochu jiného úhlu pohledu.



Co když všechny naše neúspěchy a ztráty nás nemají srazit na kolena, ale posílit a připravit nás na to, co nás čeká? 

Protože pokud bychom jen ztráceli a prohrávali, bylo by to pěkně na hovno…. Nemyslíte?

To byly jen takové krátké úvahy k zamyšlení...ale teď konečně k těm cílům.

Protože se blíží konec roku, ráda Bych se s Vámi podělila o to, čeho bych chtěla dosáhnout v příštím roce.

Nebudu si dávat ty typické cíle, co asi většina z nás zná a snaží se poctivě plnit alespoň první týdny v lednu. I tyto předsevzetí sice mezi nimi budou ale…

Jde mi tentokrát o více. O něco, na čem se snažím pracovat již dlouho a vím, že u některých cílů  je to cesta na dlouhou trať. 

Tak tady je můj seznam:

-          zapracovat na svém sebevědomí a sebedůvěře

(tzn. Přestat si nadávat za to, když něco nepůjde tak jak si představuji, podceňovat se a už vůbec ne nahlas před druhými, přestat se porovnávat, přestat tolik řešit svoje nedokonalosti, přestat si brát věci až moc osobně… vyčistit si hlavu od všech pochybností, co mě brzdí a jen si tím sama ubližuji.)

 

-          Konečně sepsat svou sbírku básní – část již mám sepsanou. ale chybí mi ilustrace, takže ještě sehnat šikovného človíčka co by do toho se mnou šel - pokud to čteš a umíš kreslit - napiš 😊

-          Psát více básní, článků a recenzí na zajímavé knihy

-          Najít si práci, kde mě to bude bavit

-          Udělat si řidičák

-          Více se sebevzdělávat a pracovat na sobě

-          Dát do oběhu své plecháčky a látkové tašky s básněmi a možná zapracovat i na diáři - pokud by vyšlo to dopsání mé sbírky

-          Najít si čas a zase cvičit alespoň půl hodinky denně

-          Když se mi bude chtít, jít si zaběhat

-          Ušetřit si na dovču po Anglii, Skotsku a Irsku a pak opět navštívit vánoční Londýn

-          Zlepšit si svou angličtinu a třeba si najít večerní kurzy – protože co si budeme – bez komunikace na denní bázi jako v předchozí práci, se mi zdá, že se zhoršuji a to  teda nechci.

A to hlavní předsevzetí nakonec - hlavně se z ničeho neposrat!

Tak to byl můj dlouhý seznam na příští rok 2021. A už teď vím, že nebude snadné vše splnit. Ale pracuji na tom a chci. Což je podstatné.

A jaké máte cíle do roku 2021 vy? 

Ať už jakékoliv, věřím že to zvládneme a příští rok budeme zase o velký kus dál, než jsme dnes.

Pokud vás zajímá má tvorba, budu ráda pokud mě budete sledovat na mém instagramu zde: @basnirka_v_utajeni


Do nového roku Vám přeji všechno nejlepší, pokud možno sílu na to, ho přežít ve zdraví, s těmi, kteří jsou Vám nejbližší. Ať si splníte své sny a jste šťastní.


Vaše Týna 🖤

  

2 komentáře

Děkuji za Váš komentář❤️